24 Temmuz 2011 Pazar

Öylesine yazasım var benim!


Şu anda yapmak istediğim tek şey "anlatmak"..
Her ne olursa,kim olursa anlatmak..
Bir konu saptamak istemiyorum..Ya da bir şeyi irdelemek..
Dilimden döküleni değil,ruhumdan sıçrayanı yazmak istiyorum..
Evet..Ruhumdan sıçrayan.
Çünkü ruhum öyle doldu ki,artık sadece dökülmüyor,sıçrıyor,taşıyor..İlerleyen cümlelerim nereye gider,hangi kıyıdaki konuya çarpar hiçbir fikrim yok,sadece yazıyorum işte..

Şu an nedenini bilmediğim bir hüzün var içimde..Kafam çok dolu,hayat belirsiz..
Belki de bakıldığında çok iyiyim..
Aslında iyiyim de zaten..Ama bir şeyler eksik..Ki böyle hissettiğime göre elbet bir yerde bir eksik vardır değil mi?

Aslında bütün arzularımın temelini duymak ister misiniz ?
İsteseniz de istemeseniz de yazacağım,sorduğuma bakmayın.

Hayata dair umduğum şeyleri tek bir cümleyle özetleyebilirim..Bütün arzularımı,düşlerimi sığdırabilirim o cümleye..
"Yıllar sonra ardıma dönüp baktığımda,"neden yapmadım?" demek istemiyorum!"
Evet.Hepsi bu.
Yaşlanıp,klasik hayallerdeki sallanan sandalyeme oturduğumda,neden "bunu" yapmadım demek istemiyorum..
Eğer yaşıyorsam,"yaşamak" istiyorum..
Bu öyle paha biçilecek türden şeylere sahip olmak falan değil.Yanlış anlaşılmasın.
Her şey giriyor bunun içine bende.. Hissetmekten kaçmak,düşlerden vazgeçmek,sevdiğin şeyleri ertelemek..
Bunlar,yıllar sonra can acıtacak şeyler olur eminim ki..

Yazmaya başladığımda bu konu hiç aklımda yoktu.Demek ki içimde varmış..
Hüznümün nedeni de nedir bilmiyorum..Açıklayamıyorum da..Sadece omuzlarım gevşiyor ve içimdeki ölü deriyi atıyorum zaman zaman..Ve bu da o zamanlardan bir tanesi..
Şimdi yanımda bir şişe şarap olsa belki daha çok şey gelirdi dilimin ucuna..
Bu arada neden şarap derseniz,en sevdiğim içki olduğundan falan değil..
Sadece,insanların içinde bulundukları hislere göre,içtikleri içkiler de değişiyor çoğu zaman bence..
Bu yüzden şu an şarap havamdayım..

Neyse;bir diğer,iç parazitlerimin uğradığı günlerde;bu tür ,"konusuz konularla" görüşmek üzere.. (tabii istemeyiz böyle günleri pek.)
Beni dinlediğiniz için teşekkürler..

Aa bir de gitmeden benden size bir replik gelsin..Artık ne çıkarırsanız..

"Frank: Üzgünüm…
Elise: Ne için ?
Frank: Sigaradan rahatsız olur musunuz? Gerçek sigara bile değil.
Elise: Ne ?
Frank: Elektronik. Sigarayla aynı nikotini veriyor ama duman yerine su buharı çıkıyor. Led ışıklı.
Elise: Hayal kırıklığına uğratan bir durum.
Frank: Gerçekten sigara içmemi mi isterdiniz?
Elise: Sevdiği şeyler yapan bir adam olmanı tercih ederdim."  (The Tourist)

Kestik!

8 yorum:

  1. Yaz gitsin.Aklında duracağına bloğunda dursun..;)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim,canım Mia.. :)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim gerçekten çok güzel yazmışsın, konusuz konun her ne kadar beni üzse de, böyle zamanlarda kendini çok daha iyi ifade edebildiğini görüyorum. Kendini ve kelimelerini her geçen gün ne kadar geliştirdiğini görünce seninle bir kez daha gurur duyuyorum. Böyle devam et canımıniçii( ama hep böyle depresif yazılar istemiyorum bil!)..

    YanıtlaSil
  4. Seni yerim ben canımın parçası ablamm :)
    Sağol hayatım benimm:)
    Tamam daha iç açıcı şeyler yazacağım :) öptüm çokk :)

    YanıtlaSil
  5. Blog insanlarının bir bölümü bu yüzden burada değil mi zaten :) ah...tesadüfler insana kendini bulduruyor kimi zaman...evet.. İnsan kendi diline dökemediklerini yahut çok önceleri yaza yaza bitiremediklerine rastlıyor, karşısındakine yakın hissedlyor bir yandan da ben de böyleydlm! Demek, kendini kanıtlayabilmek istiyor...

    Çok rastlantısal bir şekilde geldim bu bloğa ve çok huzurlu hissettim.. Derdini böyle tatlı ve hafif bir dile anlatabilen insan okunur da sevilir de bana göre :)

    ehehm kusura bakma nolursun bazen bir anda çok laubali konuşabiliyorum :) ben hazal... Memnun oldum..

    Umarım içinde bulunduğun durumun geçici olduğunu bilmek seni rahatlatır. Çünkü bunu farkına varan insan ikinci adımı atmaya hazırlanıyor demektir :) hayallerini gerçekleştirmeye bir adım daha yakınsın çiçeğim :)Blog insanlarının bir bölümü bu yüzden burada değil mi zaten :) ah...tesadüfler insana kendini bulduruyor kimi zaman...evet.. İnsan kendi diline dökemediklerini yahut çok önceleri yaza yaza bitiremediklerine rastlıyor, karşısındakine yakın hissedlyor bir yandan da ben de böyleydlm! Demek, kendini kanıtlayabilmek istiyor...

    Çok rastlantısal bir şekilde geldim bu bloğa ve çok huzurlu hissettim.. Derdini böyle tatlı ve hafif bir dile anlatabilen insan okunur da sevilir de bana göre :)

    ehehm kusura bakma nolursun bazen bir anda çok laubali konuşabiliyorum :) ben hazal... Memnun oldum..

    Umarım içinde bulunduğun durumun geçici olduğunu bilmek seni rahatlatır. Çünkü bunu farkına varan insan ikinci adımı atmaya hazırlanıyor demektir :) hayallerini gerçekleştirmeye bir adım daha yakınsın çiçeğim :)

    YanıtlaSil
  6. Hazal , iyi ki de geldin :) iyi ki de zaman ayırıp böyle güzel bir yorum yaptın teşekkür ederim :)
    Gerçekten bazen hiç tanımadığımız kişilere bile kanımız kaynıyor bu vesileyle..Zaten blogların en sevdiğim yönü de bu.Belki binlerce km.ötedeki bir insanın neler hissettiğini,neler yaşadığını,ne düşündüğünü görebiliyoruz,birbirimizle paylaşabiliyoruz..Bu çok güzel bir şey..

    Ayrıca hiç de laubali bir tavır görmedim sende..Tam tersi yazdıklarını okurken gülümsetti beni :) ben de çok memnun oldum..
    İçinde olduğum durumun geçiciliği konusunda farkındalığım biraz daha artmış oldu..Hepimizin düşleri gerçek olsun .. :)
    tekrar teşekkürler sevimli yorumun için :) sevgiler..

    YanıtlaSil