28 Temmuz 2011 Perşembe

Ben giderim blogum kalır,dostlar beni hatırlasın!

                                       bu da benim gideceğim yer                                                  

Bu bir veda yazısı değil,aman öyle anlaşılmasın..Veda etmem ben bu bloga.
Ama bir tatil yazısı olduğunu söyleyebilirim..
Zaten sergiye gidemeyeceğimi anlatırken de bahsetmiştim biraz,tatile gideceğimden..
Şimdi biraz daha detayına ineyim sizler için.
Yarın öğle saatlerinde yola çıkacağım bir aksilik olmazsa,İzmir'e doğru.
Merkeze gitmiyorum ama ben.. Tatil beldesine gidiyorum ve bu yüzden orada internet bağlantısı yok ne yazık ki..
Aslında normalde üzülmüyordum bu duruma,biraz teknolojiden uzak kalmak iyidir diye ama bu sefer üzülüyorum,çünkü bloguma yazı yazmayı ve sizlerle konuşmayı seviyorum,buna bağlı olarak da özleyeceğim..
Yaklaşık bir ay kadar düzenli şekilde giremeyeceğim bloguma ama ara sıra net bulduğumda mutlaka buradayım :)
O yüzden ihmal etmeyin beni sırf gidiyorum diye,unutmayın da! Geldiğimde hepinizi tastamam görmek istiyorum!
Hem tatil boyunca neler yapacağım bir özet geçeyim..
Öncelikle hasretle beklediğim denizime kavuşacağım ve günün en bol saatlerini orada geçireceğim :)
Yanımda üç adet kitap götürüyorum onları okuyacağım..
Bu aralar çizim yapmaya karar verdim,görüş açımı derinleştirmek için..Bu yüzden eski yeteneklerimi hatırlamaya çalışacağım bir kaç karalama yaparak..
Sonra,bolca ingilizce çalışacağım.(yanımda ingilizce kitaplar da götürüyorum ince ince)
Ek olarak İtalyanca cep kartımdan da bir şeyler çalışacağım :)
Stokladığım film ve dizileri izleyeceğim bol bol..

Anladığınız üzre her saniyemi değerlendirmek istiyorum bu sefer..
Ve en önemli son iki şey daha var..
Birincisi,ablamı göreceğimm,onu çok özledim :)
İkincisi de,orada da yazmak için bolca malzeme yakalayacağımdan dolayı,buraya ekliyormuş gibi bol bol yazı yazacağım..Yazdığım tarihleri de bir kenarına düşüp,her internet bulduğumda yayınlayacağım :)
Bu yüzden takipte kalın tamam mı ? :)
Yavaş yavaş kapanışı yapıp inzivaya çekiliyorum..Ama hala aklımda sergi var :/

Ben giderim blogum kalır,dostlar beni hatırlasın ;)
Öperim hepinizi çokça,hoşça kalın ;)

Kestikk!

8 yorum:

  1. sevgili Nil,
    çandarlı'ya mı gidiyorsun yoksa!!!
    ooo, o kadar kitap, film, yabancı dil çalışmaca... dolu dolu bi tatil olacak sanırım.
    iyi eğlenceler;)

    YanıtlaSil
  2. :) İyi yolculuklar ve iyi tatiller Nil. Güzel geçeceğinin sinyallerini vermişsin.
    İyi bak kendine, güzel günlerine ;)

    Bu şarkı da benden sana gelsin:
    http://www.youtube.com/watch?v=MVNqXDfcNgk

    YanıtlaSil
  3. ezgi, evet canım Çandarlı'ya gidiyorum.Her sene oradayım ben hemen hemen :) bilir misin oraları?
    dolu dolu geçireyim istiyorum bakalım.. :) güzel dileklerin için teşekkür ederim :)


    Burcu, çook teşekkür ederimm,özleyeceğim burayı,sen de iyi bak kendine :)
    şarkı da gerçekten tam uydu:) çok teşekkürler,çokça sevgilerr:)

    YanıtlaSil
  4. sevgili Nil,
    fotoğraftan tanıdım hemen;) 2 hafta önce, izmirdeyken gitmiştim. limanın orda canlımüzik yapan yer çok iyiydi, kumda armut koltuklar:)
    küçükken de çok giderdik, çocukken aliağa'da yaşıyorduk çünkü biz.
    bu arada, Balkan fotoğraflı post hazırladım;)

    YanıtlaSil
  5. hadi bakalım bir tatil de sen yap..bekliyor olacağız..:))

    YanıtlaSil
  6. sanırım özledim senin birşeyler yazıp benim onları okumamı >.< hadi koş gel yazabileceğin biryerlere. :)

    YanıtlaSil
  7. ezgi, saklıbahçeyi mi söylüyorsun acaba,canlı müzikte şu an orası iyi epey ,tabii bilmediklerim de vardır :)
    gelirsen bir daha görüşürüz :)

    cwrm, bekleyin beniii :) az kaldı yeniden döneceğimm :)

    HARRYGOAZ, yeap :)

    kırık kum saati, çok mutlu oldum şimdi iştee :)
    az kaldı yeniden dönüp yazmaya başlayacağımm,sevgiler :)

    YanıtlaSil