25 Nisan 2011 Pazartesi

İnsan geleceğiyle dalga geçmesini huy edinen "Aziz ÖSYM" !


Evet,"nihayet" bloguma erişmiş bulunmaktayım..!
Ve bu ösym denen kurumun saçmalıkları her geçen gün olduğu gibi beni edeli etmekte!
Direkt konuya girecek olursam;yine yaşanan skandallar,rezillikler üst üste.
Kpss,ygs,ösym başkanının tez araklaması vs.derken son olarak aleste de yaşanan bir aptalca durumla daha karşı karşıya kaldı bugün binlerce insan.
Ve anlam veremediğim bir şey de var ki.Bu insanlar nasıl gönül rahatlığıyla ortalıkta dolaşabiliyor?Nasıl inkar edip,ört bas edebiliyor?
Ben de  üniversite hazırlığı aşamasındaki bir birey olarak son derece huzursuzum ve gelecekten kuşkuluyum..
İnsan düşünüyor,ben onlarca insanın girdiği bir sınavda,kendimce başarılı olmaya çalışırken  güvende  miyim?Geleceğim,hayallerim,umutlarım kimin elinde?Yoksa ben kuklayım da tepemde biri beni iplerimden mi çekiyor diye!
Baştan beri yanlış giden bir sisteme her gün bir yeni yanlışlık,saçmalık daha ekleyen bu insanlara saygılarımı (!!) sunarım.
Hatta başlıktaki "dalga geçme"sözü yerine çok daha başkasını kullanmak isterdim ama,hiç niyet etmeyeyim dedim..
Diyeceğim odur ki;onlarca insanın hayatıyla oynanmasından vazgeçilmeli artık!Ve ne yazık ki ağızlarıyla kuş bile tutsa bu insanlar kimsenin bu saatten sonra kanacağını sanmıyorum.
Cut!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder