30 Mayıs 2014 Cuma

Umut Ki Gönlümüzün Ekmeği



Eğer bu hayatta bir şeyler için yapacak hiçbir şeyiniz kalmadığını düşündüğünüz oluyorsa,
Umut edin.

Bu biliyorum ki şu an derin keder içinde olanlarımız varsa, onlara son derece anlamsız gelecektir. Hatta bu benim de hep içimde bi yerlerde barındırdığım ancak hiç uygulayamadığım bir şeydi.
Fakat o umut bazen öyle güzel bi yerde, öyle güzel bir şekilde geliyor ki asla inanamazsınız.

Mesela bu blogu biraz takip eden birisi bilir ki, ben mutlu olduğum zamanlarda pek de güzel yazılar yazamıyorum. Enteresandır ki biraz içime hüzün çöksün epey güzel ifade ediyorum kendimi. Tabii bundan anlarsınız ki birkaç sene öncesine kadar çok bedbahtmışım.

Neyse, esasında şunu söylemek istiyorum. Bundan kısa bir süre önceye kadar yine enteresan haller içerisindeydim. Diyordum ki ben bi blog yazarım şimdi, bütün halimi, ahvalimi bir güzel dökerim oraya.
Sonra bir erteledim, iki erteledim, üç erteledim.. Çünkü biliyordum ki bu kez hissiyatlarımı buraya aktarmak, onları elle tutulup, gözle görülür, unutulmaz şeyler yapmak demekti.
Aman bundan sakın "eee blog mu yazmayalım" anlamını çıkartmayın. Çünkü asla öyle değil. 
Sadece totem gibi düşünmüşlüktü yani. Kısacası küçük umutlardı iyi olup, iyi hissetmeye dair..

En güzel umut örneği ise; artık çok fazla yakınımda olan bi insanda vücut buldu..
En umudunu yitirdiği anda bile yine de bir yerden toparlayan, sabırlı, sadık, hayran olunası bir umut.. 

Mesela insanlar bu umut sayesinde ya da sonucunda demeliyim hayatının değiştiğini hissedebiliyor.
Bazen anlıyoruz ki umut ettiğimiz şey yanlışmış, zarar vericekmiş.. Ama bunu yine de deneyimle öğrenmiş oluyoruz.. Ki bazı deneyimler insanlara müthiş acılar verse de insanı insan yapan ve kişiliğini geliştiren en önemli şeyler de aslında o acılar diyebilirim.

Bütün o iç karartıcı şeylerden sonra bazı umutlar da öyle güzel sonuçlar veriyor ki, harikuladeliğini anlatabilecek herhangi bir kelime henüz tdk bünyesinde bulunmuyor.

Bu umutlar; "zamanla fikirlerin, hislerin değişebileceğini" öğretiyor insana. Belki de beylik laflar etmenin saçmalığını gösteriyor.

Yine benim için umut emsali olan birisini içimden anarak bitiriyorum yazımı.. İyi ki birileri bir şeyleri bıkmadan, usanmadan umut etmiş ve yine birileri iyi ki zamanla gelen değişimleri kucaklamış, sevmiş :) 

Hep umut dolu olun ve hayat size bolca güzellikler getirsin. 
Yani özet olarak, en sonunda o tünelin ucundaki ışığı görebilin..
Öperim.

Cut!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder